Untitled

Tänään oltiin jo ennen kymmentä Kivikossa treenailemassa ja samalla kaikki koirat saivat ulkoilla, kun tapamme mukaan kävelimme Kivikkoon. Kävely kestää n. 25minuuttia/suunta ja käy siis oikein hyvin lämmittelystä ja jäähdyttelystä niin koirille kuin ohjaajallekin.

Aamulla satoi ainoastaan ihan vähän, loppupäiväksi luvattu taas sadetta Huuto. Sateesta (ja omasta väsymyksestä) johtuen en ole tässä välissä käynytkään treenaamassa, mutta viime  tiistaina olin Minnan ja Oivan mukana Hakkilassa ja Mizyn kanssa seurasimme sivusta kun muut treenasivat. Pientä tokoilua tein sivussa, peukkukosketus oli taas kivaa harjoitusta ja teinpä pari kertaa A-esteen ja kepitkin, kun olivat sopivasti kohdalla... Mizy oli ihan rentona, leikki ja repi patukkaansa, eikä välittänyt muista koirista mitään.

Olen kerännyt viime talven koulutuksistani Mizylle ja minulle sopivia pikku ratoja ja niitä olisi tarkoitus treenailla omatoimisesti. Tänään, kun olin rakentanut pienen radan ja kävelin sitten Mizyn kanssa radan alkuun, se loikki innoissaan ympärilläni ja irtosi hypyille omatoimisesti  saadakseen patukan ja lensihän sille heti palkka, kun niin hienosti irtosi ja ymmärsi, mitä minä siltä toivon Nauru

Treeniratamme on tässä ja ihan kivasti se sujui. Takaakiertoon numerolle 26 mulle tuli kyllä auttamattoman kiire. Jos huomenna ei sada kaatamalla, niin menemme taas treenaamaan, pitää ottaa uusinta tuolle radalle ja miettiä jotain parempaa ohjausta.

1324208434_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kontakteja treenasin myös erikseen ja ne sujuivat loistavasti, kun juoksin Mizyn mukana. Mutta yksinänsä (minun jäädessä jälkeen) se ei alasmenoon juokse, joten niitä harjoituksia pitänee jatkaa.

Tosi hyvä mieli taas tuli, koska Mizyllä oli oikein hauskaa.